четверг, 27 июня 2013 г.

Модуль 7

В даному модулі я познайомилась із шляхами використання Інтернету на уроках та під час роботи в проектах. Ці знання мені стануть у нагоді при виборі тематики проектів та завдань, які я буду ставити пред учнями. Я тепер знаю як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів.
Також сьогодні я змогла остаточно визначитись із діяльністю, яку будуть виконувати учні в проекті.
Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені осмислити як я маю вибудовувати подальшу траєкторію своєї педагогічної діяльності.

7 комментариев:

  1. Повністю із вами згідна, я теж тільки сьогодні зрозуміла, що від нас вимагається :)))

    ОтветитьУдалить
  2. Бажаю успіхів. Ви на вірному шляху :).

    ОтветитьУдалить
  3. Ознайомилась з матеріалами. Досить цікаві. Робота заслуговує уваги. Вдалих успіхів.

    ОтветитьУдалить
  4. Я вже побачив, що ви використовуєте інтернет у своїй роботі. Я чекаю, що ви покажете мені "Облачные технологии", які ви використовуєте у своїй роботі.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Пане Валентине, обов'язково покажу вам ті "хмари", в яких я працюю.

      Удалить