среда, 26 июня 2013 г.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • проведення педради на wiki наштовхнуло мене на думки про те, що по такому ж принципу можна було б організувати обговорення між учасниками в процесі роботи над проектом (навіть вчитель міг би віддалено спілкуватись з учнями, або учні між собою);
  • обговорення та представлення проміжних результатів проекту також можна проводити за допомогою блогів (власне ведення цього блогу допомогло мені набути таких навиків);
  • анкетування за допомогою Форм дозволить в подальшому організувати різного роду опитувальники, за допомогою яких можна визначити рівень обізнаності учнів з темою проекту до та після роботи над ним (наприклад, сьогоді я створила таку форму https://docs.google.com/forms/d/1QwGyz0MS3XwBIgWvqGcgvdGivx5lGkUDjmK0QXYL41o/viewform );
  • оримані мною в сьогоднішньому модулі знання авторського права допоможуть мені в подальшому навчити своїх учнів  відповідальному використанню сторонніх авторських матеріалів;
  • навики ефективного пошуку в мережі Інтернет, які я отримала сьогодні стануть потужнім інструментом для проведення досліджень  вмежах роботи над проектом.

3 комментария: